• Home
  • Product
  • B2B
  • Contact
  • FAQ
  • …  
    • Home
    • Product
    • B2B
    • Contact
    • FAQ
    • Home
    • Product
    • B2B
    • Contact
    • FAQ
    • …  
      • Home
      • Product
      • B2B
      • Contact
      • FAQ

      Late Arrivals and No-Shows

      We recommend arriving at least 15 minutes early to ensure a smooth start to your experience. Unfortunately, late arrivals may result in a shortened experience, and no-shows will not be eligible for a refund or rescheduling. We appreciate your understanding and look forward to creating magical memories with you.

      voorgaand
      Understanding Our Cancellation Policy
      De volgende
      Rescheduling Your Experience
       Terug naar site
      Cookie Gebruik
      We gebruiken cookies om de browse-ervaring, de beveiliging en het verzamelen van gegevens te verbeteren. Door akkoord te gaan, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor advertenties en analyses. Je kunt je cookie-instellingen op elk moment gaan wijzigen. Leer meer
      Accepteer alle
      Instellingen
      Alles afwijzen
      Cookie-instellingen
      Noodzakelijke cookies
      Deze cookies maken kernfunctionaliteiten mogelijk, zoals beveiliging, netwerkbeheer en toegankelijkheid. Deze cookies kunnen niet worden uitgezet.
      Analytics Cookies
      Deze cookies helpen ons beter te begrijpen hoe bezoekers omgaan met onze website en helpen ons fouten te ontdekken.
      Voorkeuren Cookies
      Met deze cookies kan de website keuzes onthouden die u hebt gemaakt om verbeterde functionaliteit en personalisatie te bieden.
      Opslaan